Урок "Школа м'яча"

План-конспект
уроку  з  фізичного  виховання
для  учнів  3а  класу
НВК№139,  Індустріального  району,
м .  Дніпропетровська,
вчитель фіз. виховання
 Алмазова А.М.

Тема  уроку:  « Школа  м’яча.  Передача
та  ловіння  м’яча  обома  руками  від  грудей.   Ведення  м’яча  у  русі.»

   Дата  проведення:  30.  01.  2015р.
   Місце проведення:  малий  спортзал.
   Час  проведення:  40 хв.
   Тип  уроку:  навчально-тренувальний.
   Інвентар: маленькі  м’ячики, гумові  м’ячі ,
   обручі ,сітка , волейбольний  м’яч .

Завдання:
1.  Навчити  веденню  м’яча  у  русі.
2. Повторити  передачі  та  ловіння
м’яча  обома  руками  від  грудей.
   3.  Удосконалювати  гру  у  «Піонербол».
   4.  Розвивати  здатність  до  взаємодій,   
   орієнтування ,  ініціативність наполегливість,
   концентрацію  уваги ,
   координацію  рухів.
   5.  Виховувати  почуття  колективізму .
  

Частина
уроку
Зміст  уроку.
дозування
Омв.
Підготовча 
частина.
(10 -12 хв.)




























































































Основна
частина
( 25 – 27хв.)





















































































Заключна
частина
( 3 хв.)
1.Шикування  в  одну  шеренгу,
Привітання,  повідомлення 
завдань  уроку.

2.Інструктаж  з  техніки безпеки  під  час  занять.

1.     Різновиди  ходьби, руки на  поясі:
- на носках;
- на  п’ятках;
- на зовнішній  частині  стопи.
2.     Вправи у русі:
а)  В.П.- руки   вниз.
1-руки в сторони;
2-В.П.
б)  В.П. –   руки  до  плечей.
1- руки  в  сторони;
2-В.П.
в) В.П.-  руки  на  поясі.
1-  крок  лівою  ногою,
нахил  до  лівої  ноги;
2-  те  саме  до  правої  ноги.
г) В.П.-  руки   на  поясі.
1-кроком  правою  ,  мах 
зігнутою   лівою  ногою 
вперед;
2- те  саме  з правою  ногою.
     д)  В.П.-  руки  на  поясі.
     1-  кроком  правою  ,
     Мах  зігнутою  лівою  ногою
     назад;
2-     те  саме  з  правою  ногою.
3.     Різновиди  бігу:
-         звичайний;
-         з  зупинкою  за  сигналом;
-         приставним  кроком
     праворуч;
-         приставним  кроком  ліворуч;

4.  Перешикування  у  4  колони.                                 


5.  Загальнорозвивальні вправи
з  малим   м’ячем:.
а)  В.П.-  О.С.  М’яч в  лівій руці.
1-2- руки  через  сторони  вгору,
потягнутись і передати  м’яч у
праву  руку(вдих);
3-4- опустити  руку вниз  (видих).
б) В.П.- широка  стійка,  руки
в сторони, м’яч у правій  руці.
1-  нахил  до  лівої  нозі,  руки вниз, передача  м’яча  в ліву
руку  під  ногою (видих);
2- випрямитись  ,руки  в  сторони(вдих);
3-4-  те ж  до правої  нозі,
передача  м’яча  в  праву руку.
в) В.П.- стійка  ноги  разом,
руки  в  сторони,  м’яч  у  правій 
руці.
1-присід,коліна  разом,  руки  вниз,  передача  м’яча  у  ліву
руку  у носок  ніг(видих),
2- встати , руки  в  сторони (вдих).
3-4- те  саме, передача  м’яча
у   праву  руку.
г) В.П.-  сід,  руки  в  сторони, 
м’яч  у  правій  руці.
1-мах  правою  ногою вгору,   руки вперед,
передача  м’яча  під  ногою в
ліву  сторону(видих);
2-опустити  ногу,  руки  в сторони;
3-мах  лівою   ногою вгору ,руки  вперед
передача  м’яча  під ногою в праву  сторону(вдих);
4-опустити ногу, руки в сторони.
д) В.П.-  О.С., м’яч  на підлозі
попереду.
1-стрибок  вперед  , ноги  разом,  м’яч позаду;
2-стрибок  на  місці,  поворот  колом;
3-4 - те  ж  саме.

6. Шикування  у  4  колони.


1.  Ведення  м’яча у русі;
-         по  прямій;
-         «змійкою»;
-         З  зупинкою.
2. Передача  м’яча  обома  руками:
     -  від  голови;
     -  від  грудей( по повітрю).











3.  Передача  м’яча  у  русі:
(ведення  м’яча – зупинка –передача  обома  руками  від
грудей.)

4. Естафета «М’яч  в  обруч».
Команди  шикуються  в колони
по  одному  перед  лінією
кидка.  В руках  напрямних по
гумовому  м’ячу .  На  відстані
4-5 м.  від напрямного  ставиться  обруч. За сигналом
вчителя  учні  по черзі  виконують  кидки однією рукою
від  плеча, намагаючись  закинути м’яч  в  обруч. Гравець,  котрий виконав  кидок,  стає  в  кінець колони.
5. Естафета: «Передав – сідай.»
Команди  шикуються  у  колони,  напрямні  стоять  навпроти  своїх  команд  на  відстані  3-5 м., держать в  руках  по  гумовому  м’ячу.
За  сигналом  вчителя  напрямні
Кидають  м’яч  першому  гравцю,  той  його  ловить,
кидає  назад, а  сам  присідає.  Потім  напрямний
кидає м’яч  другому номеру
і  ін.
 

6.Естафета: « Передача  м’яча  в колоні».
У напрямного  кожної 
команди – гумовий  м’яч.
За  сигналом  вчителя  гравці 
передають м’яч  над  головою
в кінець  колони. Останній  гравець  бере  м’яч ,  біжить 
уперед  до  початку  колони і
повторює  дії  попереднього
гравця.
Гру  завершують тоді ,  коли
перший гравець повертається
з м’ячем  на  своє  місце.


7.Естафета: « Передача  м’яча    
під  ногами  по підлозі.»
Кожен     гравець  набуває
положення  стійки,  ноги 
нарізно.  М’яч  в  руках  у
напрямного.
За  сигналом  напрямний  з
м’ячем  нахиляється  вперед
і поштовхом  обома  руками
посилає  м’яч  поміж  ніг 
назад.  Гравець ,який  стоїть
останнім  у  колоні, ловить  м’яч, що  котиться,  біжить
уперед  до  початку колони
і  повторює  дії  попереднього  гравця.  Гру завершують  тоді, коли напрямний  повернеться
з  м’ячем  на  своє  місце.
8. Гра  у  « Піонербол».



1.Повільна  ходьба:
1 – 2 –руки  вгору (вдих) ;
3 -  4 –руки  вниз  ( видих ).

2.Шикування  в  одну  шеренгу.

Підбиття  підсумків  уроку.


Організоване  залишення 
спортивної  зали.



















1хв.



30 сек.


20м.





4 -6 Р.


4 -6 Р.


4 -6 Р.



4 -6 Р.




4 -6 Р.





1,5сек.
20 м.

10 м.

10 м.


30 сек.



5 хв.

4 -6 р.




4 -6 р.








4 -6 р.








4 -6 р.











10 р.







30сек.


10 м.
1 р.
1 р.


3 -4 м.
3 -4 м.











4 р.




1 р.












1 р.














1 р.















1 р.

















10 -12хв.



1 хв.



30сек.

1 хв.


30 сек.















Перевірити  спортивну форму  та самопочуття
учнів.
У вигляді  бесіди.


Поточний  метод.
Дистанція два кроки,  не порушувати  стрій.


Поточний метод.
Дистанція  два
кроки.
Дихання  довільне.


Дихання
довільне.


Дистанція  два 
кроки.



Слідкувати  за  правильною  поставою.



Не  порушувати 
стрій.



В  середньому  темпі.

Поворотами  в
русі. Інтервал 3
кроки.



Підняти  голову,
слідкувати  за
передачею  м’яча.


Нахил виконувати  з
прямими  ногами.






Розпрямити плечі,  підняти
руки  у  сторони.






Махи  робити
по черзі правою
та  лівою  ногами. Спина
пряма, ноги  в
суглобах не
згинати.





Стрибати  м’яко
на  носках.
Дихання  рівномірне.




Дотримуватись
інтервалу  2 кроки.
В середньому 
темпі.
Зупинка у 2 кроки.
Учні шикуються
у 2 шеренги ,

Обличчям одне до одного, в однієї   шеренги -м’ячі.
Стежити за  точністю передач, одна нога дещо  попереду ,коліна
зігнуті. М’яч біля
грудей, пальці 
широко розчепірені.


Команди  перешико-вуються
в  4  колони одна
проти  другої.

Виграє  команда,
яка  зробила  більше  кидків
у  ціль.









Якщо  учень 
упустив м’яч ,
він  обов’язково
підбирає  його і
передає напрямному.
Гра  закінчується,
коли  напрямний 
піймає  м’яч від
останнього  гравця.





Гравці  шикуються  у  колону  по  одному  на  відстані  0,5 м.
одне  від  одного.











Ноги  гравців
широко  розставлені,
дистанція 1 крок.














В кожній команді  по шість  гравців.
Дотримуватись
правил гри.
По колу з правами на відновлення дихання.

По росту біля
лінії.
Відмітити найкращих учнів.

У колону  по
одному.



  










































Комментариев нет:

Отправить комментарий