Урок гімнастики

План – конспект уроку
з фізичного виховання
для учнів 2-х класів
НВК №139 Індустріального району
м. Дніпропетровськ.
учитель фіз.виховання Алмазова А.М.


Тема: «Акробатика: перекати та стійка на лопатках»
Дата проведення: 28.11.2014 р.
Місце проведення: спортзал НВК №139
Час проведення: 40’
Тип уроку: навчально – тренувальний.

Завдання уроку:
  1. Повторити правила безпеки під час занять гімнастикою;
  2. Вдосконалювати техніку виконання акробатичних вправ: «стійка на лопатках», перекати;
  3. Вдосконалювати стрибки на скакалці;
  4. Сприяти розвитку фізичних якостей: гнучкості, координації рухів, спритності.

Інвентар: гімнастична стінка,
                 гімнастичні мати,
                 обручі, скакалки.






Зміст уроку
Дозування
ОМВ


1.


2.

3.


4.

5.










6.
Підготовча частина.

Шикування в одну шеренгу, привітання.

Повідомлення завдань уроку.

Правила техніки безпеки під час занять гімнастикою.

Стройові вправи на місці

Ходьба у чергуванні з бігом:
-          ходьба на носках, на п’ятках;
-          біг;
-          біг з перешкодами;
-          біг з високим підніманням стегна;
-          біг з закиданням гомілки;
-          ходьба з вправами на поновлення дихання.

Загальнорозвивальні вправи на місці.

а) В.п – руки на пояс:
  1 -  поворот голови праворуч;
  2 – В.п;
  3 – те саме ліворуч;
  4 – В.п.

б) В.п. – О.С:
  1 -  плечі вгору;
  2 – те саме вниз.

в) В.п. – О.С:
  1 – мах правою ногою в сторону, руки в гору;
  2 – В.п. те саме другою ногою.

г) В.п. – сід, ноги нарізно, руки в сторони;
  1 - нахил до лівої ноги руками торкнутись носків;
  2 - В.п;
  3 – 4 те саме до правої.

д) В.п. – стійка, ноги нарізно;
  1 – стрибок, ноги нарізно, руки в сторони;
  2 - стрибок, ноги нарізно, руки вниз.

е) Ходьба на місці, поділ на відділення.
10’-15’

1’


30”

1’


1’

3’-4’










5’-6’


4-6 р.





4-6 р.



4-6 р.




6-8 р.






6 р.




30



Перевірити спортивну форму та самопочуття.



Бесіда, нагадати основні положення.

Стежити за чіткістю виконання.
Поточний метод, як перешкоди використовувати обручі, скакалки.







Фронтальний метод


Із великою амплітудою.





Дихання рівномірне



Ноги не згинати




Під час нахилів ноги не згинати, плечі розправити.





Стрибати легко на носках, дихання рівномірне.



Формування відділень.


Зміст уроку
Дозування
ОМВ


1.
Основна частина.

Робота по станціях

1станція.
Акробатика:

а) - групування в присіді;
    - перекати вперед і назад;
    - стійка на лопатках, зігнувши ноги з  опорою на руки.

б) перекат, стійка на лопатках, ноги нарізно, ноги разом.

2 станція.

а) Піднімання тулуба з положення лежачи. Лягти на гімнастичному маті, ноги зігнути в колінах під прямим кутом, пальці рук з’єднані за головою.

б) Піднімання ніг, пальці рук з’єднані за головою.

3 станція.
Стрибки через скакалку.

а) ноги нарізно, ноги разом;

б) з високим підніманням коліна.

4 станція.
Висі на гімнастичній стінці:

а) вправа «Маятник»

б) вправа «Годинник»

5 станція.
Рівновага:

а) ходьба по гімнастичній лаві на носках, руки у сторони, переступаючи через м’ячики.

б) лазіння по гімнастичній лаві, лежачи на животі.

6 станція.
Робота з обручем. Колові рухи тулубом.

20’-25’

15’




1 р.
3 р.
6 р.


10 р.




10 р.





10 р.





1

1’




10 р.

10 р.




1 р.







2







Під час групування спина закруглена, підборіддя притиснути до грудей.


Під кутом 90°




Піднімання тулуба - видих, опускання – вдих.




Під кутом 90°





Дихання рівномірне.






Тулуб і ноги перетворюють одну лінію.
Піднімання ніг під кутом 90°




Слідкувати за правильною поставою.


Поточним методом.
Зміст уроку
Дозування
ОМВ
















1.

2.



3.

4.

5.






6.
Рухлива гра «Білки, горіхи, шишки»

Гравці стають у коло і розраховуються на перший, другий, третій.
-          перші номери – білки
-          другі – горіхи
-          треті – шишки
Один гравець стає посередині кола, подає команду: «Білки», усі білки повинні помінятися місцями. А в цей час ведучий намагається зайняти вільне місце.
Гра повторюється.

Заключна частина.

Шикування в одне коло.

Вправи на відновлення дихання.
1-2 – руки вгору (вдих)
3-4 – руки вниз (видих)

Гра «У кого м’яч?»

Шикування у одну шеренгу.

Корегуючі вправи для очей:
а) міцно стулити повіки на 5, а потім на 5 відкрити очі;
б) підняти очі вгору;
в) опустити очі вниз;
г) колові рухи очима.

Підбиття підсумків уроку.
3’















5

30”

30”



2’

30”

1’






30”
Дихання довільне. Додержуватись правил гри. Ігровий метод.















Щоки не надувати.



Гра низької інтенсивності.



Фронтальний метод.


Голову не повертати.



Визначити учнів, які технічно правильно виконували вправи.








































Комментариев нет:

Отправить комментарий